Bestyrelsesmedlem Bjarne Wulff har bedt sig fritaget for bestyrelsesopgaver i Sildestrup Strand Grundejerforening, p.g.a. stort arbejdspres.
Bestyrelsen har på bestyrelsesmøde den 11. juli accepteret Bjarnes tilbagetræden, og takker for den indsat Bjarne har ydet som medlem af besstyrelsen.
Supleant Karsten Knudsen er derfor indtrådt i bestyrelsen og overtager den ledige plads i bestyrelsen.
Så er det om at komme ud og rører sig og boltrer jer på boldbanen på Langøvej.
Vi har fået istansat målene og forsynet dem med nye net så de er helt klar til at tage imod alle menneskerder der elsker at boltrer sig med boldspil.
I kan registrere jeres e.mail adresser direkte på formularen der findes under rubrikken "Kontakt" - "Registrer din e.mail adresse"
Eller du kan registrer din mail via denne blanket (linket herunder) - print og send ind
/gfx/pdf/Email%20accept%20forsendelse%20PDF.pdf
Hastigheds skilte på vejene i Sildestrup Grundejerforenings område.
Bestyrelsen har efter generalforsamlingen i 2018, fået fremstillet og indkøbt skilte der viser at der højst må køres med 20 km/t på foreningens veje bl.a. på grund af støvgener, og meget færdsel til fods i områderne.
Skiltene er opstillet på steder bestyrelsen finder centrale for placeringen.
Skulle nogen ønske at få placeret et skilt på steder hvor der er meget og hurtig trafik, kan de henvende sig til bestyrelsesmedlem Søren Nielsen, Tlf. 20 21 41 55 Email: nielsensoren@mail.dk
Bestyrelsen har d. 2. november udsendt brev/mail til alle medlemmer vedr. vedligeholdelse af veje jf. generalforsamlingen 2017.
Du kan læse brevet her: /gfx/pdf/brevmedlvej(1).pdf
Bestyrelsen har afholdt møde d. 10. september 2017, hvor punktet vedr. anvendelse af knust asfalt i det gamle område gav anledning til en udvidet drøftelse. Bestyrelsen vil selvfølgelig efterleve generalforsamlingens beslutning, men beslutningens ordlyd er upræcis og giver anledning til tolkning. Det er således ikke klart for bestyrelsen, hvordan vej-vedligeholdelsen skal ændres i forhold til anvendelse af knust asfalt.
På grund af den ovennævnte uklarhed, har bestyrelsen besluttet at udarbejde en skriftlig henvendelse til alle medlemmer, som indeholder en uddybning af uklarheden.
Henvendelsen vil endvidere indeholde en beskrivelse af, hvordan bestyrelsen vil planlægge den kommende vedligeholdelse af veje jf. bestyrelsens forståelse af beslutningen om anvendelse af knust asfalt samt vedligeholdelse af stikveje.
Bestyrelsen har netop afholdt møde. Herfra kan berettes at vedligeholdelse af veje netop er igangsat.
Det er også besluttet at igangsatte ekstra arbejde med at forbedre vejprofilen på Jasminvej. Formålet er at afprøve om dette giver en mere holdbar vejbelægning. Igangsætning sker så snart vejentreprenøren har tid og materialer klar.
Bestyrelsen arbejder med forslag til fartdæmpning i området. For at etablere fartdæmpning på 30 Km/t kræver myndighederne at der også etableres bump. På den kommende generalforsamling vil bestyrelsen fremlægge samlet forslag incl. budget for etablering..
Januar 2017
Bestyrelsen har oprettet Facebook gruppe til foreningens medlemmer.